вівторок, 29 серпня 2017 р.

Матеріали засідання методистів Р(М) МК, керівників методичних об′єднань учителів математики

28.08.2017 у Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти відбулись секційні засідання педагогічних працівників області з питань організованого початку 2017-2018 навчального року, методичного супроводу навчально-виховного процесу в освітніх закладах області.
На засіданні секції методистів методичних кабінетів управлінь (відділів) освіти райдержадміністрацій, міськвиконкомів, ОТГ, керівників районних (міських) методичних об'єднань учителів математики було розглянуто такі питання:
1. Забезпечення якісної математичної освіти в умовах упровадження Концепції Нової української школи: акценти діяльності та методичний аспект (Свєтлова Т.В., методист з математики СОІППО).
2. Участь школярів Сумщини в інтелектуальних математичних змаганнях у 2016-2017 н.р. (інформаційно-аналітичний звіт)(Свєтлова Т.В., методист з математики СОІППО).
3.  Аналіз результативності складання державної підсумкової  атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання з математики в 2017 році випускниками загальноосвітніх навчальних закладів Сумської області (Курган О..В., методист навчально-методичного відділу моніторингу якості освіти та зовнішнього незалежного оцінювання СОІППО).
4. Особливості викладання математики в умовах оновлення змісту освіти. Програмно-методичне забезпечення навчального процесу з математики у 2017-2018 н.р. (Свєтлова Т.В., методист з математики СОІППО).
5.  Організаційно-методичний супровід вивчення математики в 9 класі (аналіз структури та змісту програми «Математика» 9 клас за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти) (Свєтлова Т.В., методист з математики СОІППО).
6.  Особистісний та професійний саморозвиток й самовдосконалення в умовах упровадження Концепції  Нової української школи (дискусійна панель) (Модератор Свєтлова Т.В., методист з математики СОІППО).
7. Сучасні освітні ресурси як засіб професійного розвитку учителя математики в умовах Нової української школи. (Чередниченко В.М., учитель математики вищої категорії Пологівського навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад Охтирської районної ради Сумської області).
8. Структурування знань за допомогою сервісів WEB 2.0: ментальні карти. (Чергінець І.П., учитель математики вищої категорії Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №8 Охтирської міської ради Сумської області).
Матеріали засідання можна переглянути тут.

Немає коментарів:

Дописати коментар