28.08.2017 у Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти відбулись секційні засідання педагогічних працівників області з питань організованого початку 2017-2018 навчального року, методичного супроводу навчально-виховного процесу в освітніх закладах області.
На засіданні секції методистів методичних кабінетів управлінь (відділів) освіти райдержадміністрацій, міськвиконкомів, ОТГ, керівників районних (міських) методичних об'єднань учителів математики було розглянуто такі питання:
1. Забезпечення якісної математичної освіти в умовах упровадження Концепції Нової
української школи: акценти діяльності та методичний аспект (Свєтлова Т.В., методист з математики СОІППО).
2. Участь школярів Сумщини в інтелектуальних математичних змаганнях у 2016-2017 н.р. (інформаційно-аналітичний звіт)(Свєтлова Т.В., методист з математики СОІППО).
3. Аналіз результативності складання державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного
оцінювання з математики в 2017 році випускниками загальноосвітніх навчальних закладів Сумської області (Курган О..В., методист навчально-методичного відділу моніторингу якості освіти та зовнішнього незалежного оцінювання СОІППО).
4. Особливості викладання математики в умовах оновлення змісту освіти. Програмно-методичне
забезпечення навчального процесу з математики у 2017-2018 н.р. (Свєтлова Т.В.,
методист з математики СОІППО).
5. Організаційно-методичний
супровід вивчення математики в 9 класі (аналіз структури та змісту програми
«Математика» 9 клас за новим Державним стандартом базової і повної загальної
середньої освіти) (Свєтлова Т.В.,
методист з математики СОІППО).
6. Особистісний та професійний саморозвиток й самовдосконалення в умовах упровадження
Концепції Нової української школи (дискусійна
панель) (Модератор Свєтлова Т.В., методист з математики СОІППО).
7. Сучасні освітні ресурси як засіб професійного розвитку учителя математики в умовах Нової української школи. (Чередниченко В.М., учитель математики вищої категорії Пологівського
навчально-виховного комплексу: загальноосвітня школа І-ІІ ступенів –
дошкільний навчальний заклад Охтирської районної ради Сумської області).
8. Структурування знань за допомогою сервісів WEB 2.0: ментальні карти. (Чергінець І.П.,
учитель математики вищої категорії Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
№8 Охтирської міської ради Сумської області).
Матеріали засідання можна переглянути тут.
Немає коментарів:
Дописати коментар