Відповідно до плану роботи Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на 2019 рік, на базі Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Охтирської міської ради 10січня 2019 року Свєтловою Т.В., методистом з математики навчально-методичного відділу координації освітньої діяльності та професійного розвитку Сумського ОІППО, проведено методичний порадник «Організаційно-методичні аспекти підготовки учнів закладів загальної середньої освіти до олімпіад та ЗНО з математики».
У заході взяли участь 30 учителів математики м. Охтирка.
Свєтлова Т.В., методист з математики Сумського ОІППО, проаналізувала результативність складання державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання з математики в 2018 році випускниками закладів загальної середньої освіти м. Охтирка; акцентувала увагу присутніх на важливості підготовки випускників загальної середньої освітидо успішної участі в ЗНО з математики та наголосила на організаційно-методичних аспектах проведення зовнішнього незалежного оцінювання з математики в 2019 році; ознайомила із загальною характеристикою сертифікаційної роботи з математики ЗНО-2019, системою нарахування балів за виконання завдань, критеріями оцінювання завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю; особливостях використання сучасних комп’ютерно зорієнтованих засобів навчання, он-лайн ресурсів у процесі підготовки учнів до ЗНО-2019 з математики.
Методистом з математики Сумського ОІППО з учителями міста проведено практичне заняття-тренінг з розв’язування завдань у формі зовнішнього незалежного оцінювання з математики.
Свєтловою Т.В. проаналізовано результативність участі учнів закладів загальної середньої освіти м. Охтирка в ІІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики в 2011-2018 роках, акцентовано увагу присутніх на організаційно-методичних аспектах підготовки учнів закладів загальної середньої освіти до олімпіадних змагань з математики.
За результатами порадника вчителям надано методичні рекомендації щодо підготовки учнів до олімпіади з математики та складання зовнішнього незалежного оцінювання з математики; організації самоосвітньої діяльності учителів математики з підвищення власного фахового рівня.
Немає коментарів:
Дописати коментар